Niken blogi
perjantai 14. lokakuuta 2011
Tehtävä 6
kirjan tekijä on maijaliisa dieckman ja kirjan nimi oli Ram löytää synnyinsijansa annan kirjalle 4 tähteä koska se oli alussa tylsä mutta kun luin sen loppuun se oli aika jees se oli siksi tylsä koska se oli aika vanha teksti toisaalta se oli aika jännä koska siinä oli hyvä juoni Ram oli aika hyvä päähenkilö koska hän auttoi muita.
perjantai 7. lokakuuta 2011
tehtävä4
5 vuoden päästä Ramille kuuluu todella hyvää hän on aikuinen ja hän metsästää itse ja hän kalastaa ja hänellä on 3 lasta ja isä isä käy töissä ja metsästää myös ja asuvat amerikassa kaupunki nimeltään boston ja heillä on ihmisten vaatteet ja heillä on iso talo joka maksoi 50 tuhatta dollaria mutta heillä on vielä paljon rahaa he ovat bostonin rikkaimpia ihmisiä.
keskiviikko 5. lokakuuta 2011
Tehtävä 3
Kirjan nimi on Ram löytää synnyinsijansa kirjan kirjoittaja on Maijaliisa Dieckman kirja kertoo suomen kivikaudesta jossa pieni on pieni tyttö nimeltään Ram
keskiviikko 28. syyskuuta 2011
tehtävä 2
Ram kirjan värit ovat minun mielestä musta,harmaa ja ruskea. kuvaisin ram elokuvaa linnassa välineet olisivat kirves,miekka,nyrkki-iskuri,keihäs,pommeja,miinoja,ansoja,ydinpommeja ja raketteja.
tehtävä 1
Blogin tekeminen oli ihan jees mut en tekis ellei pakotettais. Ram oli aika hyvä mutta en lukis ite.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)