Niken blogi
keskiviikko 28. syyskuuta 2011
tehtävä 2
Ram kirjan värit ovat minun mielestä musta,harmaa ja ruskea. kuvaisin ram elokuvaa linnassa välineet olisivat kirves,miekka,nyrkki-iskuri,keihäs,pommeja,miinoja,ansoja,ydinpommeja ja raketteja.
2 kommenttia:
senni
12. lokakuuta 2011 klo 3.51
okkkkkeeeeeee...
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
tomppa
23. lokakuuta 2011 klo 10.09
kaikenlaisia pommeja ja vielä ydin-ohjus plus raketteja jännää......
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
okkkkkeeeeeee...
VastaaPoistakaikenlaisia pommeja ja vielä ydin-ohjus plus raketteja jännää......
VastaaPoista