Niken blogi
keskiviikko 28. syyskuuta 2011
tehtävä 2
Ram kirjan värit ovat minun mielestä musta,harmaa ja ruskea. kuvaisin ram elokuvaa linnassa välineet olisivat kirves,miekka,nyrkki-iskuri,keihäs,pommeja,miinoja,ansoja,ydinpommeja ja raketteja.
tehtävä 1
Blogin tekeminen oli ihan jees mut en tekis ellei pakotettais. Ram oli aika hyvä mutta en lukis ite.
Uudemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)