perjantai 14. lokakuuta 2011

Tehtävä 6

kirjan tekijä on maijaliisa dieckman ja kirjan nimi oli Ram löytää synnyinsijansa annan kirjalle 4 tähteä koska se oli alussa tylsä mutta kun luin sen loppuun se oli aika jees se oli siksi tylsä koska se oli aika vanha teksti toisaalta se oli aika jännä koska siinä oli hyvä juoni Ram oli aika hyvä päähenkilö koska hän auttoi muita.

1 kommentti:

  1. hyvin tekstiä ja teksti on totta koska mulla oli sama kirja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista