5 vuoden päästä Ramille kuuluu todella hyvää hän on aikuinen ja hän metsästää itse ja hän kalastaa ja hänellä on 3 lasta ja isä isä käy töissä ja metsästää myös ja asuvat amerikassa kaupunki nimeltään boston ja heillä on ihmisten vaatteet ja heillä on iso talo joka maksoi 50 tuhatta dollaria mutta heillä on vielä paljon rahaa he ovat bostonin rikkaimpia ihmisiä.
Moro ihan hyvä toi sun blogi aika musta kuiteski mut ihan sama me varmaan nähään siel pelissä.Mun äiti on siinä seisomapaikkojen viereisillä kioskeilla tai vaan yhessä mut kuiteski.
VastaaPoistaterse!!! aikas hyvä toi juttus ja sillee...
VastaaPoistaMuistathan Niko lukea kirjan perjantaiksi!
VastaaPoistaOkei .
VastaaPoistamoro
VastaaPoistaHmmh, moro.
VastaaPoistaKirjotat ihan hyvin, mutta vähän epäselvästi. Ainakin olet lukenut kirjan.... Oaeilghwaruifgwioarh, eipä sitten muuta...
moro!!! Oona arpo numeron 5 ja arvonnassa viidentenä oli sä mut ihan kiva toi sun kirja arvostelus.MORO MORO MORO MORO MOORO mun pitää mennä.Tai siis ei pidä mennä mihinkään mut kuiteski.MORO!!!
VastaaPoista