Niken blogi
keskiviikko 28. syyskuuta 2011
tehtävä 1
Blogin tekeminen oli ihan jees mut en tekis ellei pakotettais. Ram oli aika hyvä mutta en lukis ite.
1 kommentti:
senni
12. lokakuuta 2011 klo 3.52
aijaa... ;)
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
aijaa... ;)
VastaaPoista